Vypnout zobrazení pro mobilní zařízení
Rezervace hry

T: 577 152 168 (klub)
T: 577 152 171 (manažer klubu)
www.teetime.cz

Kondiční příprava

„Když chcete brát golf vážně, měli byste se přes zimu věnovat fyzické přípravě, abyste na jaře na osmnáctce nezkolabovali. Realitou ale je, že jen opravdu málokdo z nás přes zimu pravidelně cvičí. Pak ale přijde jaro, a pokud jsou vaše svaly ochablé, riskujete, že budete muset sezónu ukončit předčasně, kvůli nějakému zranění. Těch je celý seznam a většina z nich vzniká právě nepřipraveností těla na jednostranný pohyb při švihu.“ ("Golf bez fitness je naivní představou", www.golf.cz, 24.4.2012, Aneta Zárubová)

 

I když se golf nejeví jako náročný sport, je tomu právě naopak. Golf není náročný z hlediska fyzické kondice, tak jako fotbal či tenis, ale je vysoce náročný co se týče celkové tělesné mobility, kontroly a ovládání svalového aparátu, nervosvalového přenosu, koncentrace a psychické odolnosti.

Mezi základní pohybové aspekty pro golf řadíme:

  • hybnost, mobilita (mobility)
  • síla (strenght)
  • postavení, držení či postura těla (postur)
  • stabilita (stability)
  • rovnováha (balance)
  • fyzická kondice (condition/cardio-vascular)
  • energie (power)
  • koordinace (coordination)

 

V rámci fyzické kondiční přípravy mnoho golfistů využívá cvičení na Power Plate nebo  TRX, díky kterému mohou trénovat všechny výše zmíněné pohybové aspekty.

 

Golfové cvičení na Power Plate a TRX můžete vyzkoušet i ve Zlíně, ve Sport Centru Maty. www.sportzlin.cz, tel.: 775 296 665

 

- - -

 

Odběr novinek z klubu / newsletter
Kontaktujte nás

Lázně 493, 763 14 Zlín 12
T: 577 152 168
E: info@gclk.cz